Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

CREA... ACCIÓ!

Activitat: Biblioteques i lectura
Informació: “Posem música a la imaginació”
Un piano construït amb fruites? Doncs, sí! En aquesta activitat construirem un piano utilitzant la placa Makey i diferents elements com fruites, paper, cartó... i amb el programa Scratch farem que això que hem construït produeixi diferents sons.
Dia: 30/03/2023
Hora: 17.30h
Lloc: Biblioteca Clara Campoamor (Living Lab)
A càrrec: d’Eixos Creativa
Públic: Adreçat a infants de 6 a 8 anys
Participació: Inscripcions al web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Clara Campoamor

Quan: 30 de març
Horari: 17:30h. - 19:00h.
Organitza: XARXA DE BIBLIOTEQUES DE CORNELLÀ
Documents:
Altra documentació

Més informació

Dades del lloc



BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR
Adreça: Ctra de Sant Joan Despí, 70
Barri: Fontsanta
Web: https://biblioteques.cornella.cat/


Activitats programades en aquest lloc per als propers 7 dies


Activitats programades: 2

CREA...ACCIÓ!: "Creació d'un videojoc arcade amb Makecode Arcade"
Avui en dia, vivim envoltats de pantalles i formen part del dia a dia dels nostres fills i filles. En aquest taller aprendràs a posar límits sans i adequats!

Quan: 12 de juny
Horari: 18:00h. - 20:00h.

Activitat “EL CONTE” Cicle de sensiblització sobre les Persones Refugiades
L’activitat de “EL CONTE”dinamitzada per Fronteres Invisibles, s’estructura en tres apartats. Presentació dels personatges als infants, contada del conte i posterior posada en comú dels sentiments i un final creat per els mateixos infants.
La finalitat d’aquesta activitat es la de sensibilitzar als mes menuts tot empatitzant amb els personatges del conte d’una manera lúdica i divertida.
L’edat recomanada per aquesta activitat es entre els 7 i els 12 anys.

Biblioteques
Quan: 13 de juny
Horari: 18:00h. - 19:00h.