Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

Alfabetització digital. Tallers d’informàtica

Activitat: Biblioteques i lectura
Informació:
“Pla de comunicació digital per a entitats i negocis”
Aquest taller va destinat a persones responsables d'entitats i/o petits comerços, amb poc recursos i temps, que vulguin tenir presència a internet fent servir eines gratuïtes i senzilles. Durant el curs aprendrem a utilitzar el correu corporatiu per fer mailings massius, el Whatsapp Bussiness per fer difusions a través d’aquesta APP, l’ús de les xarxes socials i la web (Google Sites / Blogger) o com fer cartelleria amb el Canva.

Dia: Els dimecres 4, 11, 18 i 25 de maig i 1 de juny de 2022
A càrrec: de MITHRA (projectes socioeducatius)
Participació: Inscripcions obertes a través del web de les biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Sant Ildefons.

Quan: Fins l' 01 de juny 2022
Horari: 18:00h. - 19:00h.
Organitza: XARXA DE BIBLIOTEQUES DE CORNELLÀ
Documents:
Altra documentació

Més informació

Dades del lloc



BIBLIOTECA SANT ILDEFONS (BSI)
Adreça: Pl Carles Navales, s/n (C/ Almogavers)
Barri: Sant Ildefons
Telèfon: 93 471 12 42
Email: b.cornella.si@diba.cat
Web: https://biblioteques.cornella.cat/biblioteques/#bib-sant-ildefons


Activitats programades en aquest lloc per als propers 7 dies


Activitats programades: 2

EXPOSICIÓ: “Joan Vallhonrat i Sadurní: de Cornellà de Llobregat al romànic”
Quan: Fins el 20 de desembre 2025

Curs: Dones artistes a Catalunya al segle XX. Una història d’art i reivindicació
Dies i horari del curs: 5, 9, 19 i 26 de febrer, 5 i 12 de març. De 17’30 h a 19 h.
Més informació i inscripcions a partir del dia 19 de desembre: escolahumanitats@aj-cornella.cat

Informació del curs:
Aquest curs ofereix una visió general de la història de les dones artistes a Catalunya durant el segle XX. Es tracta d’una aproximació a la seva producció artística, les dificultats que van afrontar i els espais on van poder mostrar la seva obra, així com les seves contribucions a la cultura visual del país. La dificultat per accedir als circuits institucionals, l’exclusió de les dones en les acadèmies d’art i la resistència a una societat patriarcal són alguns dels obstacles que les artistes han hagut d’afrontar al llarg dels segles. Però malgrat aquests reptes, moltes van aconseguir trencar barreres i deixar una empremta profunda en l’art català.

Imparteix el curs:
Vanessa Martín Nicolás, historiadora de l'art i gestora cultural


Preu: Gratuït
Quan: Fins el 05 de febrer 2026