Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

Concert de música medieval al Castell de Cornellà. LA NIT DELS MUSEUS

Activitat: Cultural, Patrimoni cultural
Informació: Quina era la banda sonora del Castell a l'època medieval? Què es cantava, amb quins instruments s'acompanyava la música? A Chantar us transporta a la sonoritat dels trobadors i trobadores, de les danses populars, el Llibre Vermell de Montserrat i les Cantigas de Santa María, de la mà d'instruments propis de l'època, molts d'ells fets pels membres del grup.
A càrrec d’A Chantar: Joan Miró (flautes, cornamusa, samfonia, veu), Pau Alberch (viüla, percussió) i Laura de Castellet (veu, llaüt, viüla, caramella).
IIMPORTANT. Aforament limitat. Recomanem arribar 30 minuts abans de l’inici del concert.
Activitat gratuïta sense reserva prèvia, Informació telf. : 93 474 51 35 de dilluns a divendres de 9’30 a 14h,
e-mail: patrimonicultural@aj-cornella.cat
ATENCIÓ: es mantenen les mesures anti-covid vigents.

Preu: Gratuït
Quan: 14 de maig 2022
Horari: 20:00h. - 21:00h.
Organitza: DEPARTAMENT DE PATRIMONI CULTURAL

Dades del lloc



CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Adreça: C/ de Mossèn Jacint Verdaguer, s/n (El Castell)
Barri: Centre
Telèfon: 93 474 51 35
Email: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/castell-de-cornella
Informació: Departament de Patrimoni Cultural


Activitats programades en aquest espai per als propers 7 dies


Activitats programades: 1

Ciutat Cruïlla 2025
Vuitena edició d’aquesta mostra col·lectiva que constitueix una reflexió al voltant del concepte d’identitat, feta des del punt de vista de l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat artístic de l’Institut Maria Aurèlia Capmany. Els projectes exposats han estat treballats des de diferents matèries al voltant de la recerca, la reafirmació o la pèrdua de la identitat des de la perspectiva de l’adolescència i el pas a la fase de maduresa.

Inauguració: dimecres 18 de juny a les 19h

Horari d'obertura de la Sala d'Exposicions del Castell de Cornellà: de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 17h a 20h, diumenges i festius de 10h a 14h. AGOST TANCAT.

Preu: Gratuït
Quan: Fins el 28 de setembre 2025
Horari: 19:00h. - 14:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)