Més que un planetari. El Cicle de l’Aigua al Castell
Activitat: Cultural, Patrimoni cultural
Informació: Us convidem a acompanyar una gota d’aigua en el seu fascinant viatge pel món. La nostra protagonista viu al Mar, on salta i juga amb les seves amigues. Però de tant en tant, la calor se l’enduu ... i aquí comença l’aventura!
A càrrec d’Explora 360
Per a tota la família. Recomanada a partir de 3 anys.
Tres passis a les 11, 11.45 i 12.30h.
DURADA 40 minuts.
Amb inscripció prèvia, telf. : 93 474 51 35 de dilluns a divendres de 9’30 a 14h,
e-mail: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Les inscripcions s’obren 14 dies abans de la data de l’activitat.
Preu: Gratuït
Quan: 26 de març 2023
Horari: 11:00h. - 13:00h.
Organitza: DEPARTAMENT DE PATRIMONI CULTURAL
Dades del lloc
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Adreça: C/ de Mossèn Jacint Verdaguer, s/n (El Castell)
Barri: Centre
Telèfon: 93 474 51 35
Email: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/castell-de-cornella
Informació: Departament de Patrimoni Cultural
Activitats programades en aquest espai per als propers 7 dies
Activitats programades: 1
Ciutat Cruïlla 2025
Vuitena edició d’aquesta mostra col·lectiva que constitueix una reflexió al voltant del concepte d’identitat, feta des del punt de vista de l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat artístic de l’Institut Maria Aurèlia Capmany. Els projectes exposats han estat treballats des de diferents matèries al voltant de la recerca, la reafirmació o la pèrdua de la identitat des de la perspectiva de l’adolescència i el pas a la fase de maduresa.
Inauguració: dimecres 18 de juny a les 19h
Horari d'obertura de la Sala d'Exposicions del Castell de Cornellà: de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 17h a 20h, diumenges i festius de 10h a 14h. AGOST TANCAT.
Preu: Gratuït
Quan: Fins el 28 de setembre 2025
Horari: 19:00h. - 14:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)