ENFOC. Fotografia de Cornellà. L’any que no va ser.
Activitat: Cultural, Juvenil, Patrimoni cultural
Informació: Exposició fotogràfica col•lectiva on diversos fotògrafs locals ens mostren les seves reflexions i la seva mirada personal sobre la crisi global de la pandèmia del Covid19, els seus efectes, els canvis i alteracions, i la seva relació amb nosaltres i amb la ciutat.
Fotografies de la mà de: Soraya Alba, Jordi Flores, Carol Rodríguez, Xavier Socoró i Lola de Fez.
Comissari: Ramon Montserrat.
ATENCIÓ: per motius de seguretat caldrà que respecteu les noves normes d’accés al castell
Lloc: Castell de Cornellà
Horari de visita: diumenges de 10 a 14h. De dilluns a divendres de 10 a 14h i de 17 a 20h.
Informació: telf. 93 474 51 35
Preu: Gratuït
Quan: Fins el 25 de juliol 2021
Horari: 10:00h. - 14:00h.
Organitza: DEPARTAMENT DE PATRIMONI CULTURAL
Dades del lloc
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Adreça: C/ de Mossèn Jacint Verdaguer, s/n (El Castell)
Barri: Centre
Telèfon: 93 474 51 35
Email: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/castell-de-cornella
Informació: Departament de Patrimoni Cultural
Activitats programades en aquest espai per als propers 7 dies
Activitats programades: 5
Taller – Xerrada – Audició: ¿Quin so té l’Edat Mitjana?
Quina música es tocava fa mil anys? Amb quins instruments? A part de la música que es feia als castells i palaus, com cantava, ballava i es divertia la gent del poble? Presentació d’instruments i objectes sonors medievals, fets amb materials naturals i amb criteris arqueològics. Demostració sonora de tots ells i repertori musical medieval. Els participants podran interactuar amb alguns dels instruments. A càrrec de Laura de Castellet. Recomanada a partir de 6 anys.
Atenció! Cal inscripció prèvia. S’obrirà el període d’inscripció el dia 3 de novembre. Es prioritzaran les inscripcions via telefònica. Informació i reserves: De dilluns a divendres (excepte festius), de 9:30 a 14h, al 93 474 51 35 o a patrimonireserves@aj-cornella.cat
Preu: Gratuït
Quan: 16 de novembre 2025
Horari: 12:00h. - 13:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Presentació del llibre 'Solo hoy'
Acte de presentació del llibre 'Solo hoy', de l’autor Aitor Aranda Martin.
Quan: 19 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ
Presentació de la reedició del llibre '40 anys d’una ciutat.Cornellà de Llobregat durant el franquisme'
Acte de presentació de la reedició del llibre '40 anys d’una ciutat. Cornellà de Llobregat durant el franquisme', dels historiadors Joan Tardà i Coma i Pedro Carrión Pardo. A l’acte hi intervindran Dolors Campos i Lucía Folk, que ens oferiran el seu testimoni.
Quan: 20 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ
Cant Coral.Concert de Santa Cecília. Fetsival de Música de Prop.Santa Cecília 2025
Concert de Cant Coral amb la participació dels Cors i Corals de la ciutat: Coral Nova Cornellà, Coral Auria, Coral Orfeó Catalònia, Cor Nova Tardor de Cornellà i Grup Vocal Zetzània.
Preu: gartuït
Quan: 22 de novembre 2025
Horari: 12:00h. - 13:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Exposiciò: "41è Concurs de Còmics ‘Ciutat de Cornellà"
Una nova edició de l’exposició dels treballs guanyadors i finalistes de la 41a convocatòria del Concurs, emmarcat dins de la Mostra del Còmic a Cornellà. Una ocasió per conèixer i apropar-nos a aquest llenguatge artístic tant present a la nostra ciutat. Inclou el ‘Racó de l’Ivà’.
Inauguració i entrega de premis: Divendres 7 de novembre a les 20h.
Horari: De dilluns a divendres, de 10h a 14h i de 17h a 20h. Diumenges i festius de 10h a 14h.
Preu: Gratuït
Quan: Fins el 30 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 21:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)