Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

GRUP COSES. Festival Dansa Folk

Activitat: Cultural
Informació: Miquel Estrada, Jordi Fàbregas i Ton Rulló van formar Coses,
un grup innovador que als anys setanta va gravar tres discos
especials, barreja de folk, rock i poesia, que van deixar petjada, i
es van dissoldre al 1979. Abans, però, havien actuat durant anys
amb el nom de La Tecla.
Amb un so més acústic, ara han decidit tornar a pujar als
escenaris recuperant moltes d’aquelles cançons que se’ls van
quedar a la memòria, amb aquell so original, tres veus i guitarra,
i amb el valuós reforç del multi instrumentalista:

Joan Aguiar “Juantxe”, Violí, Mandola, Baix, Guitarró i Veu,
Miquel Estrada, Veu,
Jordi Fàbregas, Veu, Guitarres i Harmònica
Ton Rulló, Veu, Percussió i ampolla d’anís.

Façana posterior Castell

Organitza: ASSOCIACIÓ AGRUPACIÓ SARDANISTA DE CORNELLÀ
Amb el suport de L’AJUNTAMENT DE CORNELLÀ

Preu: Aportació voluntaria
Quan: 27 de juliol 2019
Horari: 22:00h. - 23:30h.
Organitza: DEPARTAMENT DE CULTURA
Documents:
Programa Les Nist de l'Agrupa i DansaFolk


Dades del lloc



CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Adreça: C/ de Mossèn Jacint Verdaguer, s/n (El Castell)
Barri: Centre
Telèfon: 93 474 51 35
Email: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/castell-de-cornella
Informació: Departament de Patrimoni Cultural


Activitats programades en aquest espai per als propers 30 dies


Activitats programades: 9

Presentació del llibre Peor Imposible, de Griselda Martín Carpena

L’acte serà presentat per Jordi Castelló, editor i responsable d’Stonberg Editorial i la presentació del llibre anirà a càrrec d’Amanda Gamero, poetessa, i de Margarita Espuña, periodista i escriptora.
Quan: 23 d´ octubre 2025
Horari: 19:30h. - 20:30h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ

TITELLES: Una de bruixes
Endinsa’t en un món màgic: dues històries plenes d'encanteris, titelles, cançons i molt d’humor! Descobreix bruixes, gats empipats, vampirs i una castanyera molt especial. Un espectacle per embruixar grans i petits! A càrrec de L'Invisible Titelles. Recomanat a partir de 4 anys.

Atenció! Cal inscripció prèvia. S’obrirà el període d’inscripció el dia 13 d'octubre. Es prioritzaran les inscripcions via telefònica. Informació i reserves: De dilluns a divendres (excepte festius), de 9:30 a 14h, al 93 474 51 35 o a patrimonireserves@aj-cornella.cat

Preu: Gratuït
Quan: 26 d´ octubre 2025
Horari: 12:00h. - 13:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)

Presentació del llibre El poeta Jaume Casas i Pallerol, de Jordi Castells i Cambray

La presentació de l’acte i el comentari del llibre aniran a càrrec de Joan Fernández Trabal, historiador, i de l’autor.
Aquest llibre és el número 27 de la col·lecció “Llibres de l’Avenç de Cornellà”.
Quan: 30 d´ octubre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ

Presentació del llibre 'Art a la ciutat. L’escultura a les places i carrers de Cornellà de Llobregat'

Presentació del llibre 'Art a la ciutat. L’escultura a les places i carrers de Cornellà de Llobregat', de l’autor Ramon Rull Badenes. La presentació del llibre anirà a càrrec de Ramon Montserrat i Martínez, historiador.
Quan: 12 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ

Presentació del llibre de poemes 'Sueños, recuerdos y nostalgias'

Acte de presentació del llibre de poemes 'Sueños, recuerdos y nostalgias', de la poetessa Mary Aguilar.
L’acte començarà amb la intervenció de Carlos Fernández, president de l’entitat El Semillero Azul, i serà presentat per Rafa Calero, prologuista del llibre. El comentari anirà a càrrec d’Antonio Villegas. En el decurs de l’acte es llegiran diversos poemes del llibre i es clourà amb l’actuació musical del grup Sugar Kein.
Quan: 13 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ

Taller – Xerrada – Audició: ¿Quin so té l’Edat Mitjana?
Quina música es tocava fa mil anys? Amb quins instruments? A part de la música que es feia als castells i palaus, com cantava, ballava i es divertia la gent del poble? Presentació d’instruments i objectes sonors medievals, fets amb materials naturals i amb criteris arqueològics. Demostració sonora de tots ells i repertori musical medieval. Els participants podran interactuar amb alguns dels instruments. A càrrec de Laura de Castellet. Recomanada a partir de 6 anys.

Atenció! Cal inscripció prèvia. S’obrirà el període d’inscripció el dia 3 de novembre. Es prioritzaran les inscripcions via telefònica. Informació i reserves: De dilluns a divendres (excepte festius), de 9:30 a 14h, al 93 474 51 35 o a patrimonireserves@aj-cornella.cat


Preu: Gratuït
Quan: 16 de novembre 2025
Horari: 12:00h. - 13:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)

Presentació del llibre 'Solo hoy'

Acte de presentació del llibre 'Solo hoy', de l’autor Aitor Aranda Martin.
Quan: 19 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ

Presentació de la reedició del llibre '40 anys d’una ciutat.Cornellà de Llobregat durant el franquisme'

Acte de presentació de la reedició del llibre '40 anys d’una ciutat. Cornellà de Llobregat durant el franquisme', dels historiadors Joan Tardà i Coma i Pedro Carrión Pardo. A l’acte hi intervindran Dolors Campos i Lucía Folk, que ens oferiran el seu testimoni.
Quan: 20 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ

Exposiciò: "41è Concurs de Còmics ‘Ciutat de Cornellà"
Una nova edició de l’exposició dels treballs guanyadors i finalistes de la 41a convocatòria del Concurs, emmarcat dins de la Mostra del Còmic a Cornellà. Una ocasió per conèixer i apropar-nos a aquest llenguatge artístic tant present a la nostra ciutat. Inclou el ‘Racó de l’Ivà’.

Inauguració i entrega de premis: Divendres 7 de novembre a les 20h.

Horari: De dilluns a divendres, de 10h a 14h i de 17h a 20h. Diumenges i festius de 10h a 14h.
Preu: Gratuït
Quan: Del 07 de novembre 2025 al 30 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 21:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)