Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

Contes per a adults: Històries sefardites al Museu Palau Mercader

Activitat: Cultural
Informació: Deixarem que els nostres sentits viatgin en el temps sentint les narracions i les melodies de piano que acompanyaran un petit recull de contes sefardites. En acabar, farem un tastet de cuina sefardita.
A càrrec de Elisabeth Ulibarri i Òscar Igual
IMPORT
Preu: Gratuït
Quan: 16 de juny 2019
Horari: 12:00h. - 13:00h.
Organitza: AJUNTAMENT DE CORNELLÀ

Més informació

Dades del lloc



MUSEU PALAU MERCADER
Adreça: Ctra. de l'Hospitalet, s/n (Parc de Can Mercader)
Barri: Almeda
Telèfon: 93 474 51 35
Email: museumercader@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/museu-palau-mercader
Informació: Horari: Diumenges i festius de 10 a 14h


Activitats programades en aquest lloc per als propers 30 dies


Activitats programades: 5

Visita lliure a la planta noble del Museu Palau Mercader
Gaudiu d’alguns espais de la planta noble al vostre aire! Aquesta visita es fa sense guia. Si porteu els vostres auriculars, podreu gaudir de l’audioguia del Museu als vostres mòbils.
Aforament reduït: l’accés es realitza per ordre d’arribada i en intervals de temps controlats pel personal del Museu.

Preu: Gratuït
Quan: 06 de juliol 2025
Horari: 11:00h. - 13:00h.

Visita lliure a la planta noble del Museu Palau Mercader
Gaudiu d’alguns espais de la planta noble al vostre aire! Aquesta visita es fa sense guia. Si porteu els vostres auriculars, podreu gaudir de l’audioguia del Museu als vostres mòbils.
Aforament reduït: l’accés es realitza per ordre d’arribada i en intervals de temps controlats pel personal del Museu.

Preu: Gratuït
Quan: 20 de juliol 2025
Horari: 11:00h. - 13:00h.

Exposició "L’embrió de la lluita veïnal a Cornellà de Llobregat"
Quina va ser l’espurna que va impulsar l’organització de les primeres reivindicacions veïnals a Cornellà durant la dictadura franquista? Un petit mòdul expositiu, situat a l’entrada de les sales d’exposicions del Museu Palau Mercader, ens apropa a aquells moments.
Aquesta petita exposició forma part de la mostra de Memòria en Xarxa “Segur que tomba. Moviments socials i accions de lluita antifranquista (1960-1975)”, dispersa per 19 museus de la demarcació de Barcelona. Iniciativa impulsada i produïda per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Memorial Democràtic.

Preu: Gratuït
Quan: Fins el 27 de juliol 2025

Visita guiada a la planta noble del Museu Palau Mercader
Visita comentada en què es presenta la història de la finca Mercader i es descobreixen alguns dels espais de la planta noble, decorats segons el gust d’una família aristocràtica de finals del segle XIX.

Atenció! Cal inscripció prèvia. S’obrirà el període d’inscripció el 14 de juliol.
Informació i reserves:
De dilluns a divendres (excepte festius), de 9:30 a 14h, al 93 474 51 35 o a patrimonireserves@aj-cornella.cat

Preu: Gratuït
Quan: 27 de juliol 2025
Horari: 11:00h. - 13:00h.

On són? 85 anys d’exhumacions de fosses comunes de la Guerra Civil a Catalunya
“On són?” Aquesta és la pregunta que es fan milers de persones respecte dels seus familiars morts durant la Guerra Civil espanyola. Assassinats a la rereguarda, afusellats per la dictadura franquista o, principalment, morts al front o en un hospital. De la majoria, mai no se n’ha conegut el lloc d’enterrament. Aquesta mostra està pensada per donar a conèixer a la ciutadania què està fent la Generalitat de Catalunya respecte a les fosses comunes i què ha fet amb anterioritat alhora que es ret un homenatge i un reconeixement a les persones que tenen familiars no localitzats. Produïda per la Direcció General de Memòria Democràtica del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica de la Generalitat de Catalunya.

INAUGURACIÓ: Diumenge 6 de juliol a les 12h
Horari d'obertura de la Sala d'Exposicions del Museu Palau Mercader: diumenges i festius de 10h a 14h.
Preu: Gratuït
Quan: Del 06 de juliol 2025 al 19 d´ octubre 2025
Horari: 12:00h. - 14:00h.