Visita guiada a l’exposició " Living Room OM3GA"
Activitat: Cultural, Patrimoni cultural
Informació: LIVING ROOM és un projecte expositiu de tres artistes amb llenguatges plàstics diversos. Montse Baqués, pintura i dibuix, Laura Baringo, escultura i gravat i Dorothee Elfring, fotografia i vídeo. No té plantejament de mostra col·lectiva, sinó que parteix de la premissa de construir un nou llenguatge visual a partir d'individualitats. L'exposició es titula OM3GA, tres creadores i tres narratives diverses generaran un recorregut bidireccional a les sales del Castell.
A càrrec de les autores.
Recomenada a partir de 10 anys
Atenció! Cal inscripció prèvia. S’obrirà el període d’inscripció 14 dies naturals abans de la data de cada activitat. Informació i reserves:
De dilluns a divendres (excepte festius), de 9:30 a 14h, al 93 474 51 35 o a patrimonireserves@aj-cornella.cat
Preu: Gratuït
Quan: 19 de maig 2024
Horari: 12:00h. - 13:00h.
Organitza: DEPARTAMENT DE PATRIMONI CULTURAL
Dades del lloc
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Adreça: C/ de Mossèn Jacint Verdaguer, s/n (El Castell)
Barri: Centre
Telèfon: 93 474 51 35
Email: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/castell-de-cornella
Informació: Departament de Patrimoni Cultural
Activitats programades en aquest espai per als propers 15 dies
Activitats programades: 3
Cant Coral.Concert de Santa Cecília. Fetsival de Música de Prop.Santa Cecília 2025
Concert de Cant Coral amb la participació dels Cors i Corals de la ciutat: Coral Nova Cornellà, Coral Auria, Coral Orfeó Catalònia, Cor Nova Tardor de Cornellà i Grup Vocal Zetzània.
Preu: gartuït
Quan: 22 de novembre 2025
Horari: 12:00h. - 13:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Planetari: El cel de Nadal
Us heu parat a pensar què passa a l’univers quan ve Nadal? Quins estels podem observar les nits de Nadal? Quina fase lunar ens espera? Quina és l’Estrella de Betlem? Us proposem un fantàstic viatge a l’espai observant el Sol de ben a prop, viatjant fins a la lluna i descobrint els planetes que podem observar les nits de Nadal. A càrrec d’Explora 360º.
HORA Tres passis: 11h, 11:45h i 12:30h
DURADA: 40 minuts.
Recomanada de 3 a 8 anys.
Atenció! Cal inscripció prèvia. S’obrirà el període d’inscripció el 17 de novembre. Informació i reserves: De dilluns a divendres (excepte festius), de 9:30 a 14h, al 93 474 51 35 o a patrimonireserves@aj-cornella.cat
Preu: Gratuït
Quan: 30 de novembre 2025
Horari: 11:00h. - 13:10h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Exposiciò: "41è Concurs de Còmics ‘Ciutat de Cornellà"
Una nova edició de l’exposició dels treballs guanyadors i finalistes de la 41a convocatòria del Concurs, emmarcat dins de la Mostra del Còmic a Cornellà. Una ocasió per conèixer i apropar-nos a aquest llenguatge artístic tant present a la nostra ciutat. Inclou el ‘Racó de l’Ivà’.
Inauguració i entrega de premis: Divendres 7 de novembre a les 20h.
Horari: De dilluns a divendres, de 10h a 14h i de 17h a 20h. Diumenges i festius de 10h a 14h.
Preu: Gratuït
Quan: Fins el 30 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 21:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)