XVI Mostra del Grup de Pintors de Cornellà
Activitat: Cultural, Patrimoni cultural
Informació: Un cop més, a les portes de les festes nadalenques d’enguany, el Castell acollirà una nova mostra del Grup de Pintors de Cornellà. Un col·lectiu actiu i dinàmic, present en moltes de les activitats i festes col·lectives de la ciutat que, com cada any, acudeixen fidels al seu compromís al Castell.
Horari de visita: diumenges de 10 a 14h. De dilluns a divendres de 10 a 14h i de 17 a 20h.
Informació: telf. 93 474 51 35 patrimonicultural@aj-cornella.cat
ATENCIÓ: per motius de seguretat caldrà que respecteu les noves normes d’accés al castell
Preu: Gratuït
Quan: Fins el 30 de gener 2022
Horari: 20:00h. - 14:00h.
Organitza: DEPARTAMENT DE PATRIMONI CULTURAL
Dades del lloc
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Adreça: C/ de Mossèn Jacint Verdaguer, s/n (El Castell)
Barri: Centre
Telèfon: 93 474 51 35
Email: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/castell-de-cornella
Informació: Departament de Patrimoni Cultural
Activitats programades en aquest espai per als propers 15 dies
Activitats programades: 5
Presentació del llibre El poeta Jaume Casas i Pallerol, de Jordi Castells i Cambray
La presentació de l’acte i el comentari del llibre aniran a càrrec de Joan Fernández Trabal, historiador, i de l’autor.
Aquest llibre és el número 27 de la col·lecció “Llibres de l’Avenç de Cornellà”.
Quan: 30 d´ octubre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ
Conferència sobre salut ambiental
A càrrec de Josep Maria Antó, metge, investigador de l’ISGlobal i catedràtic emèrit de Medicina de la UPF.
Es portarà a terme al Castell de Cornellà el dimarts 11 de novembre a les 18:30 hores.
Preu: Gratuïta
Quan: 11 de novembre 2025
Horari: 18:30h. - 19:30h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Presentació del llibre 'Art a la ciutat. L’escultura a les places i carrers de Cornellà de Llobregat'
Presentació del llibre 'Art a la ciutat. L’escultura a les places i carrers de Cornellà de Llobregat', de l’autor Ramon Rull Badenes. La presentació del llibre anirà a càrrec de Ramon Montserrat i Martínez, historiador.
Quan: 12 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ
Presentació del llibre de poemes 'Sueños, recuerdos y nostalgias'
Acte de presentació del llibre de poemes 'Sueños, recuerdos y nostalgias', de la poetessa Mary Aguilar.
L’acte començarà amb la intervenció de Carlos Fernández, president de l’entitat El Semillero Azul, i serà presentat per Rafa Calero, prologuista del llibre. El comentari anirà a càrrec d’Antonio Villegas. En el decurs de l’acte es llegiran diversos poemes del llibre i es clourà amb l’actuació musical del grup Sugar Kein.
Quan: 13 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 20:00h.
SALA EXPOSICIONS CASTELL DE CORNELLÀ
Exposiciò: "41è Concurs de Còmics ‘Ciutat de Cornellà"
Una nova edició de l’exposició dels treballs guanyadors i finalistes de la 41a convocatòria del Concurs, emmarcat dins de la Mostra del Còmic a Cornellà. Una ocasió per conèixer i apropar-nos a aquest llenguatge artístic tant present a la nostra ciutat. Inclou el ‘Racó de l’Ivà’.
Inauguració i entrega de premis: Divendres 7 de novembre a les 20h.
Horari: De dilluns a divendres, de 10h a 14h i de 17h a 20h. Diumenges i festius de 10h a 14h.
Preu: Gratuït
Quan: Del 07 de novembre 2025 al 30 de novembre 2025
Horari: 19:00h. - 21:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)