Agafa la bici! Cursos de bicicleta. INSCRIPCIONS
Activitat: Medi ambient
Informació: Vols moure’t per la ciutat amb bicicleta? Sigui quin sigui el teu nivell, aquests cursos t’ajudaran a millorar i agafar prou habilitat. Si no saps anar en bicicleta, pots començar de zero. Mai és tard per aprendre’n! Si no et sents amb prou seguretat per circular per la ciutat, el nivell 2 t’ajudarà a millorar les teves habilitats. I amb el tercer curs coneixeràs bé la normativa de circulació i l’aplicaràs en una sessió pràctica per la ciutat. Per reservar la teva plaça, envia les teves dades de contacte a medi_ambient@aj-cornella.cat. (Nom i cognoms, telèfon) T’enviarem un formulari per omplir i t’ajudarem a detectar el teu nivell.
- Nivell 1: Aprèn a anar en bicicleta
o 21, 23, 28 i 30 de Setembre de 18 a 20h
o Parc del Canal de la Infanta
- Nivell 2: Millora les teves habilitats en bicicleta
o 4, 6, 13 i 15 d’octubre de 18 a 20h
o Parc del Canal de la Infanta
- Nivell 3: Circula en bicicleta
o 18 i 20 d’octubre de 18 a 20h
o Lloc a determinar
Preu: Gratuït
Quan: Fins l' 11 d´ octubre 2021
Organitza: DEPARTAMENT DE MEDI AMBIENT
Dades del lloc
PARC DEL CANAL DE LA INFANTA
Adreça: Ctra. de Sant Joan Despí, s/n
Barri: Fatjó
Activitats programades en aquest espai per als propers 15 dies
Activitats programades: 1
CLUB DE LECTURA INFANTIL: "L'Òscar i jo" de Maria Parr
Si tens entre 10 i 11 anys, vine a descobrir i compartir històries amb altres infants, fer nous amics, i gaudir del taller que es farà al voltant de la lectura en cada sessió. Ja pots apuntar-te a la nova edició del club de lectura infantil, on llegirem els llibres finalistes del premi Atrapallibres 2025-2026 i altres aventures fascinants.
A càrrec: de Paula Jarrín (llibretera)
Públic: Infants de 10 a 11 anys
Participació: Inscripcions obertes al web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Clara Campoamor
Quan: 15 de gener 2026
Horari: 18:00h. - 19:00h.
BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR