Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

DISSABTES FAMILIARS : "Les quatre estacions del petitó"

Activitat: Infantil, Biblioteques i lectura, Familiar
Informació:
Vet aquí que una vegada hi havia un ocellet que vivia al mig del bosc a dalt d'un gran arbre. El Petitó, que així es deia l'ocellet, estava molt avorridet perquè en aquell bosc no passava mai res. Però un dia de sobte el bosc va començar a canviar, i va arribar la primavera, més tard l'estiu, seguidament la tardor i finalment l'hivern. El Petitó va experimentar les quatre estacions de l'any amb els seus colors, textures i sons. I el Petitó no es va avorrir mai més.

A càrrec: d'Anima Theatrum
Públic: Adreçat a infants de 6 a 36 mesos acompanyats d’un adult
Participació: Amb inscripció prèvia al web de la xarxa de biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Clara Campoamor a partir del 20 d’octubre

Quan: 29 de novembre 2025
Horari: 11:00h. - 12:00h.
Organitza: XARXA DE BIBLIOTEQUES DE CORNELLÀ

Més informació

Dades del lloc



BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR
Adreça: Ctra de Sant Joan Despí, 62
Barri: Fontsanta
Telèfon: 93 634 55 04
Email: b.cornella.cc@diba.cat
Web: https://biblioteques.cornella.cat/biblioteques/#bib-clara-campoamor


Activitats programades en aquest espai per avui


Activitats programades: 2

EXPOSICIÓ "Parlem Picasso"

La mostra fa un recorregut amb textos i imatges per la relació que Pablo Picasso va tenir amb Barcelona i Catalunya, mitjançant els retorns i les seves estades a Barcelona, Horta de Sant Joan, Gósol i Cadaqués. Una relació que va ser determinant en la seva joventut i que va persistir durant tota la seva vida, mitjançant els vincles amb la seva família i els seus amics catalans.

A càrrec: Museu Picasso
Amb el suport: de la Gerència del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona
Públic: Adreçat a tots els públics
Participació: Accés lliure

Quan: Fins el 07 de novembre 2025

TALLER: “Converteix-te en un CodiCrack!”
Quan: Fins el 17 de desembre 2025
Horari: 17:00h. - 19:00h.