ENTAULA’T “Sessió de jocs de taula en família"
Activitat: Infantil, Biblioteques i lectura, Familiar
Informació:
Els jocs de taula són un passatemps excel·lent i, a més, ajuden els infants a socialitzar-se, a saber com prendre decisions i a resoldre problemes. Són, doncs, una activitat que els fa créixer i desenvolupar-se mentre s’ho passen d’allò més bé. Veniu a descobrir els jocs de taula més interessants, en família o amb els amics, amb el guiatge d’uns vertaders experts.
A càrrec: d’Associació Michinogemu
Públic: Famílies amb infants de 6 a 14 anys
Participació: Amb inscripció prèvia al web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Sant Ildefons a partir del 19 de maig
Quan: 07 de juny 2025
Horari: 11:00h. - 13:00h.
Organitza: XARXA DE BIBLIOTEQUES DE CORNELLÀ
Més informació
Dades del lloc
BIBLIOTECA SANT ILDEFONS (BSI)
Adreça: Pl Carles Navales, s/n (C/ Almogavers)
Barri: Sant Ildefons
Telèfon: 93 471 12 42
Email: b.cornella.si@diba.cat
Web: https://biblioteques.cornella.cat/biblioteques/#bib-sant-ildefons
Activitats programades en aquest espai per avui
Activitats programades: 1
Seminari “Els límits de la violència”
Dies i horari: del 7/10/2025 al 4/11/2025. Dimarts, de 18 h a 19’30 h
Més informació i inscripcions als cursos a partir del dia 3 de setembre: escolahumanitats@aj-cornella.cat
Al llarg d’aquest seminari, explorarem què entenem per violència i com s'ha manifestat al llarg de la història humana, des dels seus orígens fins als conflictes contemporanis. Abordarem temes clau com l'evolució de la guerra, la violència en el colonialisme, els genocidis (amb un estudi detallat de l'Holocaust) i la neteja ètnica.
Imparteix el seminari: Lluis Torrens, professor, historiador i arqueòleg
Preu: Gratuït
Quan: Fins el 07 d´ octubre 2025