Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

Ànim 10 / Grup A / Vine a fer esport salut

Activitat: Esportiva
Informació: Combinació de treball cardiovascular (caminar/córrer) seguit de condicionament físic general i escolta musical. Intensitat: Baixa - mitja. Cal inscripció prèvia
Quan: 25 de gener 2023
Horari: 09:30h. - 11:00h.
Organitza: DEPARTAMENT D'ESPORTS

Més informació

Dades del lloc



PARC DEL CANAL DE LA INFANTA
Adreça: Ctra. de Sant Joan Despí, s/n
Barri: Fatjó


Activitats programades en aquest espai per avui


Activitats programades: 2

Exposició “Stop IA generativa” i xerrada amb Marina Vidal i Laurielle
El Colectivo de Autoras de Cómic ha engegat una campanya per promoure el debat sobre l’ús indiscriminat d’obres protegides per drets d’autoria en l’entrenament de les intel·ligències artificials. Tot i reconèixer el potencial de la IA com a eina útil en altres àmbits, com ara el científic, les autores reclamen un control més estricte sobre la seva aplicació en l’àmbit creatiu. Amb aquesta iniciativa, exigeixen un sistema de garanties que salvaguardi tant els drets fonamentals com els drets d’autoria.

Dimecres 19 de novembre a les 19h
Xerrada “Stop IA generativa” amb Marina Vidal i Laurielle
Marina Vidal i Laurielle, il·lustradores i dibuixants, reflexionaran sobre com la Intel·ligència Artificial afecta en el treball de la comunitat creadora i del debat ètic que genera. Cal posar límits?
A càrrec de: Marina Vidal i Laurielle dibuixants i il·lustradores

Més informació:
IG: @cornellacomic
A/e: comics@aj-cornella.cat

Quan: Fins el 21 de novembre 2025
BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR

TALLER: “Converteix-te en un CodiCrack!”
Quan: Fins el 17 de desembre 2025
Horari: 17:00h. - 19:00h.
BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR