EXPOSICIÓ: “El patrimoni històric de Cornellà”
Activitat: Biblioteques i lectura
Informació: Mostra fotogràfica que ens permet entendre millor els diferents racons de la nostra ciutat i acostar-nos a un llarg període de més de dos mil anys de la seva història, fent un repàs dels diferents edificis històrics catalogats en el seu estat actual. A més, l’exposició compta amb una proposta de patrimoni no inventariat de cada barri, cercant el debat amb la població sobre què és patrimoni de la nostra ciutat.
A càrrec: de l’Avenç de Cornellà, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cornellà del Llobregat
Hora: Horari d’obertura de la biblioteca
Lloc: Biblioteca Marta Mata
A càrrec de: l’Avenç de Cornellà
Públic: Tots els públics
Participació: Accés lliure
Quan: Fins el 04 de febrer 2023
Horari: 00:00h. - 01:00h.
Organitza: XARXA DE BIBLIOTEQUES DE CORNELLÀ
Documents:
Altra documentació
Més informació
Dades del lloc
BIBLIOTECA CENTRAL DE CORNELLÀ (BCC)
Adreça: C/ de Mossèn Andreu, 15
Barri: Gavarra
Telèfon: 93 376 01 11
Fax: 93 376 09 00
Email: b.cornella.c@diba.cat
Web: https://biblioteques.cornella.cat/biblioteques/#bib-central
Activitats programades en aquest espai per avui
Activitats programades: 2
EXPOSICIÓ: "Aigua!"
L’aigua és vida i font de múltiples possibilitats. En aquesta exposició s’explora aquests recurs des de diferents punts de vista i a partir d’una selecció de llibres per a totes les edats. Submergiu-vos-hi, navegueu entre les seves històries, deixeu-vos esquitxar per cadascun dels títols, remulleu-vos-hi, jugueu-la, relaxeu-vos, viatgeu... i gaudiu-la!
A càrrec: del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT)
Públic: Familiar
Participació: Accés lliure
Quan: Fins el 15 de maig 2025
EXPOSICIÓ: "Hiroshima i Nagasaki"
Creada amb motiu del 75 aniversari dels bombardejos, en 2020, l'exposició constitueix un assaig fotogràfic sobre uns fets que van causar la mort immediata de 70.000 persones a Hiroshima i de 40.000 persones més a Nagasaki a causa de les explosions, unes xifres a les quals caldria sumar els milers i milers de morts que van provocar els càncers posteriors causats per la radiació.
Activitat emmarcada en els actes del CICLE DE SENSIBILITZACIÓ PEL DIA MUNDIAL DE LES PERSONES REFUGIADES.
A càrrec: de Lucas Vallecillos (fotògraf)
Amb el suport: del Departament de Solidaritat i Cooperació de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Públic: Joves i adults
Participació: Accés lliure
Quan: Fins el 31 de maig 2025