Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

PLANETARI: El Cel de Nadal

Activitat: Cultural, Patrimoni cultural, Familiar
Informació: Us heu parat a pensar què passa a l’univers quan ve Nadal? Quins estels podem observar les nits de Nadal? Quina fase lunar ens espera? Quina és l’Estrella de Betlem? Us proposem un fantàstic viatge a l’espai observant el Sol de ben a prop, viatjant fins a la lluna i descobrint els planetes que podem observar les nits de Nadal.
A càrrec d’Explora 360º.. De 3 a 8 anys
IMPORTANT. Places limitades
Tres passis: a les 11, a les 11'45 i a les 12'30h.
Cal inscripció prèvia, telf. : 93 474 51 35 de dilluns a divendres de 9’30 a 14h.
e-mail: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Les inscripcions s’obren 14 dies abans de la data de l’activitat.

Preu: Gratuït
Quan: 11 de desembre 2022
Horari: 11:00h. - 12:15h.
Organitza: DEPARTAMENT DE PATRIMONI CULTURAL

Dades del lloc



CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)
Adreça: C/ de Mossèn Jacint Verdaguer, s/n (El Castell)
Barri: Centre
Telèfon: 93 474 51 35
Email: patrimonireserves@aj-cornella.cat
Web: https://www.cornella.cat/ca/viure-a-cornella/cornella-humana/patrimoni-cultural/museus/castell-de-cornella
Informació: Departament de Patrimoni Cultural


Activitats programades en aquest espai per avui


Activitats programades: 1

Ciutat Cruïlla 2025
Vuitena edició d’aquesta mostra col·lectiva que constitueix una reflexió al voltant del concepte d’identitat, feta des del punt de vista de l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat artístic de l’Institut Maria Aurèlia Capmany. Els projectes exposats han estat treballats des de diferents matèries al voltant de la recerca, la reafirmació o la pèrdua de la identitat des de la perspectiva de l’adolescència i el pas a la fase de maduresa.

Inauguració: dimecres 18 de juny a les 19h

Horari d'obertura de la Sala d'Exposicions del Castell de Cornellà: de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 17h a 20h, diumenges i festius de 10h a 14h. AGOST TANCAT.

Preu: Gratuït
Quan: Fins el 28 de setembre 2025
Horari: 19:00h. - 14:00h.
CASTELL DE CORNELLÀ (SEGLE XI-XVII)