Fitxa Activitat \

Descripció, lloc, data, horari...

Taller: CÒMIC LOCO

Activitat: Biblioteques i lectura
Informació: Coneixes el joc de les paraules encadenades?
Un grup de nens / es van dient paraules per torns amb les que desenvolupen una història. El resultat del relat sol ser bastant esbojarrat i divertit.
Des de la Biblioteca Central hem pensat que podria ser encara més entretingut si convertim aquestes històries en “Cómics locos” així tots podran llegir-los i riure amb les absurdes històries que neixin de l'experiència.
A càrrec de Juan Carlos Calvo, dibuixant de còmic.
Adreçat a nens i nenes de 5 a 9 anys, i a nens i nenes de 9 a 12 anys
El taller per a nens i nenes de 5 a 9 anys es realitzarà: 16 de gener, 13 de febrer i 13 de març a les 18h; el taller per a nens i nenes de 9 a 12 anys es realitzarà: 17 de gener, 14 de febrer i 14 de març a les 18h
Accés: Inscripció (es prega puntualitat, un cop iniciada l’activitat no es podrà accedir a la sala).
Quan: Fins el 14 de març 2019
Horari: 18:00h. - 20:00h.
Organitza: BIBLIOTECA CENTRAL DE CORNELLÀ
Documents:
Altra documentació

Més informació

Dades del lloc



BIBLIOTECA CENTRAL DE CORNELLÀ (BCC)
Adreça: C/ de Mossèn Andreu, 15
Barri: Gavarra
Telèfon: 93 376 01 11
Fax: 93 376 09 00
Email: b.cornella.c@diba.cat
Web: https://biblioteques.cornella.cat/biblioteques/#bib-central


Activitats programades en aquest espai per avui


Activitats programades: 2

EXPOSICIÓ: "Aigua!"

L’aigua és vida i font de múltiples possibilitats. En aquesta exposició s’explora aquests recurs des de diferents punts de vista i a partir d’una selecció de llibres per a totes les edats. Submergiu-vos-hi, navegueu entre les seves històries, deixeu-vos esquitxar per cadascun dels títols, remulleu-vos-hi, jugueu-la, relaxeu-vos, viatgeu... i gaudiu-la!

A càrrec: del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT)
Públic: Familiar
Participació: Accés lliure

Quan: Fins el 15 de maig 2025

EXPOSICIÓ: "Hiroshima i Nagasaki"

Creada amb motiu del 75 aniversari dels bombardejos, en 2020, l'exposició constitueix un assaig fotogràfic sobre uns fets que van causar la mort immediata de 70.000 persones a Hiroshima i de 40.000 persones més a Nagasaki a causa de les explosions, unes xifres a les quals caldria sumar els milers i milers de morts que van provocar els càncers posteriors causats per la radiació.

Activitat emmarcada en els actes del CICLE DE SENSIBILITZACIÓ PEL DIA MUNDIAL DE LES PERSONES REFUGIADES.

A càrrec: de Lucas Vallecillos (fotògraf)
Amb el suport: del Departament de Solidaritat i Cooperació de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Públic: Joves i adults
Participació: Accés lliure

Quan: Fins el 31 de maig 2025